با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی

مریم رنجبر؛ سعید حسن زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا

دوره 6، شماره 23 ، اسفند 1399، ، صفحه 27-42

https://doi.org/10.30473/clpsy.2020.54973.1568

چکیده
  مقدمه: پژوهش حاضر با هدف تدوین برنامه توانبخشی مبتنی بر رایانه و بررسی اثربخشی آن بر حافظه فعال، توجه و بازداری پاسخ در کودکان با ضعف کارکردهای اجرایی انجام شده است. روش: روش پژوهش حاضر از نوع نیمه­آزمایشی با طرح پیش­آزمون ـ پس­آزمون با گروه انتظار بوده است. جامعه آماری شامل۲۳ کودک واجد شرایط، به شیوه تصادفی در دو گروه آزمایش و ...  بیشتر